Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Zhubni, prase!

Zdravotnické statistiky jsou neúprosné, diety drastické, cvičitelky neoblomné, média kritická... Tak jsem zase po nějaké době vlezl na váhu a zhrozil se! Z displeje na mne problikával životní rekord. Prase na porážku, napadlo mne. Tak jsem se vám na sebe tak nějak naštval. Nedá se to popsat jinak - vytočený jsem se oblékl, vyrazil ven a začal chodit. Chůze je prý nejpřirozenější pohyb, tak proč nezačít s ní? Funěl jsem jak sentinel, ale tempo jsem udržel.

Doufal jsem, že se mi po více jak hodině chůze vyplaví alespoň nějaké endorfíny a já budu mít lepší náladu, ale kdepak. Hormonům štěstí se nepodařilo ani nepatrně vychýlit ručičku mé nálady...

V naštvání jsem si stanovil jasná pravidla

1. žádné sladkosti (vyjma ovoce)
2. káva jen bez mléka
3. denně nachodit minimálně 10 000 kroků
4. poslední jídlo do 18:00
5. žádné sladké limonády

Káva bez mléka mi moc nejede, a tak místo tří káv denně (+ sušenka či oplatka nebo koláč, dortík...) vysrknu tu jednu slazenou jen medem nebo ani tu - a kupodivu nemám na sladké chuť.

Po týdnu jsem se sebou celkem spokojený - dodržovat pravidla mi nedělá větší potíže - a to šly okolo mne svatební koláčky, dobře vypadající bábovka, včera kremrole a dnes mám na dosah dokonce medovník. 
Za jediný týden jsem byl na dvou narozeninových oslavách, v jedné cukrárně, na návštěvě u rodičů a k tomu ještě máme plnou kuchyni dobrot, protože žena chystá velkou velikonoční snídani do firmy. Hodně mi pomáhá předpoklad, že všechny ty dobroty okolo mne ještě někdy v budoucnu půjdou, a tak je nemusím jíst teď.

Navíc cítím podporu okolí - paní vrátná (73 let) mi laskavě půjčila krokoměr, aby mne podpořila v mém snažení a já od té doby opravdu denně dávám víc než 10 000. Jednou to sice obnášelo vyrazit ven dochodit 4 500 kroků a dnes jsem se nevyhnul dešti, ale pocit po pouhém týdnu je neuvěřitelný - a nálada už včera, kdy jsem si dal okruh Starý Plzenec - Rotunda - Sedlec - Radyně - St. Plzenec, byla výborná.

Zatím jedinou nepříjemností byla bolest hlavy. Druhý den začal bolet pravý spánek, třetí den pro změnu ten levý - jestli to souviselo s mými pravidly, nevím. První bolest jsem se snažil překonat, ale tu druhou jsem zahnal práškem a od té doby žádná negativní odezva...

Asi občas neuškodí naštvat se sám na sebe. Jsem zvědav, jak dlouho mi ta má pravidla vydrží a jaké nakonec přinesou ovoce. 

Kdybyste měli měli tipy na výlet (do 10 km) v okolí Plzně , budu rád, když se o ně podělíte.

 

Výsledek po 10 dnech: 2,4 kg dole, daří se mi dodržovat vše, co jsem si nařídil. 

Výsledek po 20 dnech: celkem dole 3,8 kg z toho 2,56 kg tuku, vše dodržuji.

Výsledek po 30 dnech: 

Autor: Václav Reithmaier | úterý 31.3.2015 15:42 | karma článku: 18,59 | přečteno: 1222x
  • Další články autora

Václav Reithmaier

27 let políbení MÚZOU

Ve čtvrtek 6. 6. 2019 se v plzeňském klubu Divadlo pod lampou, kterému v Plzni nikdo neřekne jinak než "Lampa", uskutečnilo hlavní finále 27. ročníku soutěže Múza, jejíž divácké finále je za dveřmi...

7.6.2019 v 11:07 | Karma: 0 | Přečteno: 88x | Diskuse| Plzeň

Václav Reithmaier

Má smysl volit někoho kdo zemře 21. března?

Před několika lety jsem viděl film Vyměřený čas, kde každý namísto peněz platil svým časem – časem do smrti. Stejně tak byl odměňován za práci, případně mohl nějaký čas dostat či zdědit - nebo být o něj okraden, tedy zabit.

9.1.2018 v 8:45 | Karma: 15,69 | Přečteno: 952x | Diskuse| Politika

Václav Reithmaier

Péče o vztahovou zahrádku

Včerejší slunečný den přímo vybízel k aktivnímu pobytu venku. Někdo jel na výlet, jiný vytáhl kolo a já zamířil na chatu. V plánu bylo hrabání listí, odstraňování suchých či zmrzlých částí rostlin a čištění okapů.

5.3.2017 v 8:07 | Karma: 14,08 | Přečteno: 219x | Diskuse| Společnost

Václav Reithmaier

Lex Babiš, EET, komíny... a další koniny

Proč? Proč některé zákony vznikají jakoby odtrženě od reality? Proč se nevyužívá potenciál toho, co se nabízí? Chápu posloupnost: politik je zvolen, politik nastaví směr - ale! Politik není odborník (ve všech oborech není nikdo).

16.9.2016 v 11:46 | Karma: 23,54 | Přečteno: 739x | Diskuse| Politika

Václav Reithmaier

Žalujte Ilonu Csákovou!

Máte dům na Masarykově náměstí a začala Vám po koncertu Laury a jejích tygrů na pivních slavnostech padat omítka či Vám pukly okenní tabulky? Zažalujte hlas Ilony Csákové...

3.9.2016 v 23:24 | Karma: 19,84 | Přečteno: 1289x | Kultura
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Langšádlová končí ve vládě. Méně podle šéfky TOP 09 myslela na prezentaci

25. dubna 2024  8:08,  aktualizováno  14:28

Helena Langšádlová z TOP 09 končí ve vládě Petra Fialy jako ministryně pro vědu a výzkum. Jméno...

Ministerstvo vyčlenilo vakcíny pro těhotné. Válek apeluje na přeočkování dětí

25. dubna 2024  11:30,  aktualizováno  14:24

V Česku stále rapidně přibývá případů černého kašle. „Registrujeme 956 nových případů,“ řekla...

Trumpova bulvární odysea. Jeho věrní z něj dělali nadsamce, soupeře likvidovali

25. dubna 2024  14:10

Premium Aktuální soud s Donaldem Trumpem, ve kterém se propírají i jeho opakované zálety, je unikátní...

Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat

Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...

  • Počet článků 45
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1015x
Hlavou analytik, duší spisovatel.

Seznam rubrik

Co právě poslouchám