Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

6,1 kg dole za 30 dní...

Když jsem se před měsícem rozhodl se sebou něco dělat, netušil jsem, co všechno mi to přinese. Stanovil jsem si pár pravidel - viz článek, a nyní se jen děsím chvíle, kdy udělám první výjimku. Pak se z mého jednoduchého režimu stane složitý systém výjimek. Ale zatím odolávám...

Osmnáct kostek sádla

Mým cílem je shodit cca 10 kilo. V průběhu uplynulých 30 dní jsem ztratil 6,1 kg z toho 4,48 kg tuku. Na první pohled na sobě změnu nevidím. Nebýt váhy a pásku, asi bych si žádné velké změny nevšiml, když si však představím tu hromadu tuku ve čtvrtkilových kostkách vepřového sádla, je to pěkná hora. Asi jsem ji měl rozprostřenou rovnoměrně všude a proto opticky na sobě změnu nevidím (narozdíl od svého okolí).

 

lepší nálada

Co se však změnilo již cca po týdnu pravidelné chůze, je nálada. A to výrazně. Mám ze sebe skvělý pocit, objevuji nová místa ve svém okolí, procházím ulicemi, ve kterých jsem nikdy neměl, co dělat, tak jsem je míjel a nyní jen zírám... A taky prožívám jinak život, z virtuální reality (internet a TV) jsem se přesunul do skutečné reality - a to oboje mi zase zlepšuje náladu. Bloumám po Plzni, pozoruji život v ulicích a je mi fajn.

krokoměr místo psa

Asi bych zdaleka nenachodil tolik kroků, nebýt krokoměru. Kouknu na něj a nemám-li nachozen svůj denní limit, obouvám boty a vyrážím ven - nehledě na denní či noční dobu, nehledě na počasí za oknem. Je to jako bych měl doma psa, který potřebuje vykonat potřebu - taky v dubnových vánicích jsem byl venku jen já a pejskaři :-)

statistika nuda je

Snažím se denně vážit a vedu si statistiku kroků. Občas mne překvapí, že váha ze dne na den bez zjevných příčin stoupne, ale už mi to někdo vysvětlil jako důsledek toho, jakou stravu jsem den předtím jedl - buď váže více nebo méně vody a tu pak následující den zase vyloučím. Takže se nehroutím, stoupne-li váha o 0,5 kg.

 bolesti hlavy vymizely

Dříve jsem celkem často trpěl na bolest hlavy. Jednou týdně jsem si na to musel brát ibáč nebo jinou tabletu, za uplynulý měsíc - možná díky tomu, že mnohem lépe dodržuji pitný režim - jsem po tabletě sáhnul jen dvakrát a to na začátku. 

//Článek věnuji paní XY, která mi na základě mého předchozího článku poslala email a krom držení palců se zajímala i o výsledek. //

Autor: Václav Reithmaier | sobota 25.4.2015 1:00 | karma článku: 17,35 | přečteno: 877x
  • Další články autora

Václav Reithmaier

27 let políbení MÚZOU

Ve čtvrtek 6. 6. 2019 se v plzeňském klubu Divadlo pod lampou, kterému v Plzni nikdo neřekne jinak než "Lampa", uskutečnilo hlavní finále 27. ročníku soutěže Múza, jejíž divácké finále je za dveřmi...

7.6.2019 v 11:07 | Karma: 0 | Přečteno: 88x | Diskuse| Plzeň

Václav Reithmaier

Má smysl volit někoho kdo zemře 21. března?

Před několika lety jsem viděl film Vyměřený čas, kde každý namísto peněz platil svým časem – časem do smrti. Stejně tak byl odměňován za práci, případně mohl nějaký čas dostat či zdědit - nebo být o něj okraden, tedy zabit.

9.1.2018 v 8:45 | Karma: 15,69 | Přečteno: 952x | Diskuse| Politika

Václav Reithmaier

Péče o vztahovou zahrádku

Včerejší slunečný den přímo vybízel k aktivnímu pobytu venku. Někdo jel na výlet, jiný vytáhl kolo a já zamířil na chatu. V plánu bylo hrabání listí, odstraňování suchých či zmrzlých částí rostlin a čištění okapů.

5.3.2017 v 8:07 | Karma: 14,08 | Přečteno: 219x | Diskuse| Společnost

Václav Reithmaier

Lex Babiš, EET, komíny... a další koniny

Proč? Proč některé zákony vznikají jakoby odtrženě od reality? Proč se nevyužívá potenciál toho, co se nabízí? Chápu posloupnost: politik je zvolen, politik nastaví směr - ale! Politik není odborník (ve všech oborech není nikdo).

16.9.2016 v 11:46 | Karma: 23,54 | Přečteno: 739x | Diskuse| Politika

Václav Reithmaier

Žalujte Ilonu Csákovou!

Máte dům na Masarykově náměstí a začala Vám po koncertu Laury a jejích tygrů na pivních slavnostech padat omítka či Vám pukly okenní tabulky? Zažalujte hlas Ilony Csákové...

3.9.2016 v 23:24 | Karma: 19,84 | Přečteno: 1289x | Kultura
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Architektonickou cenu EU získal univerzitní pavilon, blízko byla i ostravská galerie

25. dubna 2024  21:23

Studijní pavilon Technické univerzity v německém Braunschweigu se stal vítězem prestižní...

Lidovci navrhli zvýšit slevy na dani na děti, stát to má přes 8 miliard ročně

25. dubna 2024  11:36,  aktualizováno  21:15

Zvýšení slev na dani na děti navrhuje KDU-ČSL a hodlá to prosazovat v jednáních s koaličními...

Prezident má absolutní imunitu. Trump zaměstnal Nejvyšší soud, věří v průtahy

25. dubna 2024  19:09,  aktualizováno  21:06

Většina členů amerického Nejvyššího soudu se ve čtvrtek zdála být skeptická k argumentu...

Zatkněte propalestinské levicové fašisty, vyzývá demokratický kongresman

25. dubna 2024  20:44

Demokratický kongresman Adam Smith označil propalestinské demonstranty za „levicové fašisty“ a...

  • Počet článků 45
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1015x
Hlavou analytik, duší spisovatel.

Seznam rubrik

Co právě poslouchám